Data publikacji strony internetowej: 2011-09-23. Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2015-02.
- Na stronie nie zapewniono alternatywy dla treści nietekstowej,
- Dla informacji brak właściwej relacji,
- Elementy nawigacyjne polegają właściwościach zmysłowych,
- Nie spełniono wymagań minimalnego kontrastu pomiędzy tekstem a tłem,
- Zwiększając rozmiar elementów na stronie następuje utrata zawartości lub funkcjonalności strony,
- Strona używa grafik aby przedstawić tekst,
- Na stronie nie istnieją mechanizmy pozwalające na pominięcie bloków,
- Nie zawarto tytułu opisowego strony internetowej,
- Nie zapewniono kolejności fokusu zgodnie przyjętą konwencją w kulturze,
- Na stronie brak możliwości zlokalizowania podstron na wiele sposobów,
- Treści pojawiające się w innym języku niż język strony nie zostały ponownie określone właściwym atrybutem.
Wyłączenia:
- mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności,
- niektóre filmy zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej
Oświadczenie sporządzono dnia: 2020-11-07. Deklarację sporządzono na podstawie audytu przeprowadzonego przez podmiot zewnętrzny: Centrum Bezpieczeństwa Informatycznego.
Skróty klawiaturowe
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Roman Kowalski, rkowalski@mow.pulawy.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 81 886 34 18. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu,, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Link do strony internetowej Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
- Wejście główne do budynku otwiera kod lub pastylka – chip, 3 wejścia boczne na parterze, kontrola całodobowa, nie ma podjazdu dla wózków.
- Nie ma wind, klatki schodowe ze spocznikami, nie ma zastrzeżeń instytucji kontrolnych co do wymiarów szerokości korytarzy i schodów.
- Nie ma wydzielonych miejsc parkingowych dla niepełnosprawnych.
- Informacja o prawie wstępu z psem asystującym i ewentualnych uzasadnionych ograniczeniach. – Nie jest uregulowane.
- Informacje o możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online. W przypadku braku takiej możliwości, taką informację także należy zawrzeć – Nie ma takich potrzeb.
Aplikacje mobilne
Brak aplikacji mobilnych.